Pozycjonowanie – to się opłaca

Pozycjonowanie – to się opłaca

Pozycjonowanie Google. Zdobądź więcej informacji

Pozycjonowanie stron to wielorakie czynności mających na celu poprawienie obecności stron w bezpłatnych (czyli w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w SERP, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie powinno skutkować zwiększeniem liczby transakcji firmy. Kolejnym plusem tego działania jest budowa rozpoznawalności produktu, usługi lub samego brandu.

Google analizuje wszystkie strony www pod kątem prawie dwustu różnych czynników. Wynik tej ewaluacji przesądza o tym, na której pozycji strona czy jej podstrona wyświetli się internaucie w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Za najważniejsze czynniki rankingowe fachowcy do spraw SEO uważają m.in. responsywność, jakość treści, a takżelinkowanie (wewnętrzne i zewnętrzne).

Wstukując w wyszukiwarkę Google dowolne słowo, internaucie ukazuje się lista stron, które algorytm ocenił jako najlepiej odpowiadające na powyższe hasło. Które strony pojawią się w SERP najwyżej? Przeważnie te, których treść jest bardzo rozbudowana i dobrze nasycona właściwymi frazami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma również prędkość ładowania się strony (nie tylko w wersji na mobile, lecz i desktopowej), właściwie zoptymalizowany kod HTML, a także liczba linków odsyłających do naszej strony.

Pozycjonowanie stron i sklepów www – powierz to ekspertom z firmy SEO

Google systematycznie poprawia algorytm, dlatego zaleca się zostawić optymalizację i pozycjonowanie stron oraz sklepów fachowcom. Dobrym wyborem jest firma SEO, która ma długoletnią praktykę w tym zakresie. W takich agencjach pracuje szereg specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz także kodowania i prowadzenia kampanii Google Ads. Pozostawiając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne akcje marketingowe, które także rozwiną firmę.

Założyłeś firmę? Pozycjonowanie to obecnie konieczność!

Pozycjonowanie to głównie oferta adresowana do administratorów stron internetowych, które służą do ekspozycji i sprzedaży wyrobów czy usług firmy. Decydując się jakąkolwiek działalność nierozważnie jest współcześnie nie posiadać własnej strony firmowej albo ją uruchomić, jednak zaniechać jej pozycjonowanie. Konkurencja nie próżnuje w walce o pozyskanie kolejnych klientów. Według szacunków w przybliżeniu 97% osób poszukuje w sieci informacji o lokalnych firmach, co wyraźnie pokazuje do jak rozległej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony lub sklepu w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania niesamowicie zwiększa szansę, że klient zdecyduje się na naszą ofertę.

Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]