Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Szukasz wskazówek dotyczących tego, jak zatrudnić agencję SEO? Dobrze trafiłeś!

Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, co zrobić, żeby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że dziś obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej ofercie. Jak zatem wybrać dobrą firmę SEO? Warto posłuchać wskazówek ekspertów, a najlepiej tych od Google.

Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Google przyszykowało o tym kurs

Nie da się ukryć, że cała branża usług SEO, a więc działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i bezustannie rozkwita zasadniczo tylko za dzięki Google. Mimo pojawienia się licznych opcji, jak przykładowo DuckDuckGo, Baidu lub Rambler, wciąż liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zyskać widoczność w sieci, powinien powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje silna konkurencja, przeważnie jest to niemożliwe bez wsparcia zawodowców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest nowością, i udostępniło krótki film o tym, jak wybrać dobrą agencję SEO.

Cechy dobrej firmy SEO zdaniem Google

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, w prosty sposób tłumaczy, jak poznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od szczegółowego audytu strony,
  • umiejętność szacowania czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie prowadzonych wdrożeń, przykładowo poprzez cykliczne raportowanie oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy.

Pracownica firmy Google akcentuje również, że solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, nieraz dającym odczuwalne efekty dopiero po kilku miesiącach działań.