Sprzedaż, montaż serwis central telefonicznych

Sprzedaż, montaż serwis central telefonicznych

Liderami na rynku centralek telefonicznych są Panasonic, Slican i Platan, które mają bardzo duże doświadczenie w produkcji centrali telefonicznych oraz dużą różnorodność modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny najbardziej wymagającego biura.

Centralki telefoniczne – czy są niezbędne?

Centrala telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas, w którym następuje wymiana informacji. Centralki telefoniczne pozwalają zaoszczędzić czas osobom dzwoniącym, uprościć pracę instytucji oraz w wielkim stopniu zmniejszyć ponoszone koszty użytkowania. Każda centrala telefoniczna umożliwia przełączanie na numery wewnętrzne rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w przedsiębiorstwa bez żadnych kosztów (w obrębie centralki) oraz dyskryminację połączeń wychodzących polegających na odcięciu wyjść na połączenia komórkowe, miastowe i międzymiastowe. Centralka pozwala na przyznanie każdemu abonentowi wew. numeru dozwolonego, który zezwala na wykonywanie rozmów zewnętrznych. Posiada również taryfikację połączeń, które zostają zapisane w pamięci centralki dzięki czemu istnieje możliwość kontroli takich danych jak numer zewnętrzny i wewnętrzny, przybliżony koszt oraz godzina rozmowy.