Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Szukasz porady agencji reklamowej Kraków? Dobrze trafiłeś!

Działania reklamowe powinny stanowić ważny element kreowania rozpoznawalności marki bez względu na to czy jesteśmy usługodawcą, wytwórcą czy właścicielem sklepu. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie swoich wydziałów ds. reklamy, tymczasem mniejsze firmy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, na ogół poszukują pomocy u zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja marketingowa – ekipa profesjonalistów pomoże Ci w promocji

Agencja marketingowa to zespół kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami pomocnymi w branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w internecie (prowadzenie kont social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki (w tym DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Młode firmy mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (papier firmowy, obwoluty czy wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo użyte podczas tworzenia materiałów promocyjnych – plakatów, billboardów, ulotek bądź stoisk targowych. Agencja reklamowa pomoże również stworzyć przyciągające, unikalne artykuły na stronę www zleceniodawcy oraz zaplanuje strategię kontaktów z odbiorcami poprzez najpopularniejsze portale, takie jak Facebook, Twitter czy Instagram.

Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są w głównej mierze do firm, które nie mają swojego działu promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie działowi ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, konferencji lub targów, które najczęściej wymagają wielopoziomowego planowania, te obowiązki może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie zgranej i kompetentnej ekipy pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie planu szkoleń albo organizację imprezy integracyjnej. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, należy jednak wybierać te, które dają dostęp do szerokiego zespołu kompetentnych profesjonalistów. Pozwala to na zlecenie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad wizerunkiem firmy oraz integralnością kampanii.

Adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]